Nem kell mindent elhinni amit a Zinterneten olvasol!
A legnépszerűbb áprilisi tréfának szánt hírek, amik szárnyra kaptak és sokan tényként kezelik és a mai napig megosztják.
Az oroszlán kölyköt cipelő elefánt

Alabama kerekíti a Pi értékét

Egy 1998-as történet, melynek számos változatával találkoztam már én is. A Mark Boslough pszichológus által kreált álhír szerint Alabama államban hivatalosan is "megváltoztatták" a Pi értékét 3-ra. (De most komolyan?!?!) A szerző eredeti célja az Alabamai törvénykezés kifigurázása volt, azonban a hír óriási népszerűséget kapott és különböző változatokban jelent meg miszerint a kerekítésből adódó hibákból a mérnökök tanácstalanul vakarták a fejüket a hídépítésnél, ahol nem ért össze a híd két vége...
Full Story.
Voltswagen

A több, mint 60 éves Volkswagen cég figyelemfelkeltő marketing fogásként közölte hogy 66 év után névváltoztatásra készül és ezentúl Voltswagen néven folytatják a működést. Mindenki ítélje meg maga, mennyire jó marketing fogás volt. Mindenestre a figyelmet felkeltette, majd a PR részleg hivatalos bocsánatkérésével zárult.
Full Story.Spagetti szüret

A nagyszüleink generációjának is volt humorérzékük. 1957-ben a BBC közölt egy cikket, miszerint az évi spagetti termés különösen gazdag volt Svájzban. Sőt mi több egy videót is közzétettek, ahol asszonyok 'szüretelik' a spagettit fáról, bokorról ahonnan csak lehet. Mit lehet ehhez hozzátenni..... a tarhonyakombánjnak hasznát vették volna :D
Full Story és videoA BMW újabb ragyogó fejlesztése

Szintén a figyelemfelkeltő, népszerűségnövelő marketing kampányok egyike a 2019-ben a BMW által közzétett hír, miszerint új fejlesztésük a "Lunar Paint" olyan festék, amely a hold fényéből táplálkozva képes tölteni az elektomos meghajtású járműveket.
Full StoryMoo R kód

A Yeo Valley Organic cég Moo R kód fantázianévvel ellátott QR kódokat borotvált a tehenekre, amik beolvasás után a tehén profiloldalára navigálnak. A cél az organikus termelésre felhívni a figyelmet.... És mi ebben a vicc, hát az hogy ez a sztori IGAZ :).
Full Story